مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:492019-10-12سياسي

روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است و با وجود جنگ روانی شکل گرفته مردم پای کار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار عصر امروز در نشست تخصصی بانوان فعال و فرهیخته مازندران، اظهار کرد: حضور در حوزه کشاورزی و سازمان های مردم نهاد نشان از یک جامعه پویا و سر زنده دارد.

وی تصریح کرد: دولت باید زمینه بالقوه شدن این سرمایه عظیم اجتماعی را فراهم کند تا برای اشتغال، تولید و بطور کامل برای فعالیت های اقتصادی، توسعه و داوطلبانه در جامعه به توان تاب آوری لازم را ایجاد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: اگر تعداد فارغ التحصیلان دختر بیشتر از پسر است باید برای آن برنامه ریزی کنیم و در این راستا دولت دوازدهم بر اثر بخشی اشتغال پایدار تاکید دارد.

ابتکار ادامه داد: تسهیلات پایدار روستایی یکی از اقدامات انجام شده اشتغالزایی بوده و 41 درصد از این تسهیلات در کشور دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از صندوق های خرد روستایی در جهت تاب آوری اجتماعی حائز اهمیت است، یادآور شد: طرح توان افزایی سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار دارد و افراد واجد شرایط در این طرح می توانند تحت حمایت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است

روحیه خوب بانوان کار آفرین با وجود تحریمات ظالمانه قابل تقدیر است