مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 11:352019-10-12سياسي

نمره مردودی علمای بلوچستان به کانال آمدنیوز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این کانال ضدانقلاب در پیوند با شبکه های ماهواره ای وهابی، خود را حامی حقوق اهل سنت جا می زند و به تریبون تبلیغاتی برای مفتی های فارسی زبان سعودی نظیر عبدالفتاح خدمتی ، - دو عالم اهل سنت بلوچستان به فعالیت های مخرب کانال تلگرامی آمدنیوز واکنش منفی نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این کانال ضدانقلاب در پیوند با شبکه های ماهواره ای وهابی، خود را حامی حقوق اهل سنت جا می زند و به تریبون تبلیغاتی برای مفتی های فارسی زبان سعودی نظیر عبدالفتاح خدمتی ، عقیل هاشمی ، ابراهیم احراری و.

تبدیل شده است.

مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر، طی ارتباط تلفنی با پایگاه پرسشگران متعلق به دانشجویان اهل سنت ایران، در پاسخ به این سؤال که دیدگاه علمای اهل سنت درباره فعالیت های مخرب کانال آمدنیوز چیست و آیا این کانال نزد شما جایگاهی دارد؟ اظهار داشت: بنده تا حالا این آمدنیوز را ندیده ام و قطعا این نوع کانال ها تأثیری نخواهند داشت.

وی افزود: ما علمای اهل سنت و جماعت توجهی به تبلیغات و شایعات این کانال ها و دشمنی هایشان نداریم و فقط به دنبال انجام وظیفه شرعی خودمان هستیم؛ صرف نظر از اینکه آن ها علیه ما چه می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره مردودی علمای بلوچستان به کانال آمدنیوز

نمره مردودی علمای بلوچستان به کانال آمدنیوز