مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 09:322019-10-12ورزشي

176 شاخص خرد عدالت جنسینی تدوین و ابلاغ شد/ نگرانی از کاهش ازدواج


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: 176 شاخص خرد در قالب عدالت جنسیتی در موضوعات مختلف از جمله بهداشت، مشارکت اجتماعی و اقتصادی تدوین و ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحرکت خواهد کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه موضوع زنان فرابخشی است از دستگاه های مختلف خواست تا در تحقق برنامه ها همکاری و مشارکت داشته باشند گفت: موضوع عدالت یکی از مولفه های کلیدی انقلاب اسلامی به شمار می رود و عدالت جنسیتی یکی از ابعاد مهم عدالت به شمار می رود که در قران کریم و سیره انبیاء و حضرت امام راحل نیز به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه زنان و مردان نقش های مختلفی را در جامعه ایفاء می کنند و مسئولیت های اجتماعی متفاوتی برخوردار است تصریح کرد: وقتی نتایج برنامه ها را بررسی می کنیم، در عین پیشرفت زنان پس از انقلاب، به دلیل برخی نگاه ها و خرده فرهنگ ها شاهد آن هستیم که باید برنامه خاص عدالت جنسیتی و سند ارتقای وضعیت زنان را اجرایی کنیم.

ابتکار یادآور شد: در موضوع عدالت جنسیتی در هشت محور شاخص تعریف شده است و با همکاری همه دستگاه های اجرایی 176 شاخص خرد در قالب عدالت اجتماعی در موضوعات مختلف از جمله بهداشت، ورزش،مشارکت اجتماعی، سیاسی، حقوق و امنیت تدوین و ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

176 شاخص خرد عدالت جنسینی تدوین و ابلاغ شد/ نگرانی از کاهش ازدواج

176 شاخص خرد عدالت جنسینی تدوین و ابلاغ شد/ نگرانی از کاهش ازدواج