مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:312019-10-12سياسي

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان به اظهارات روحانی درباره شورای نگهبان انتقاد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: - دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: آقای روحانی با اظهارات خود درباره شورای نگهبان هدفی جز منحرف کردن افکار عمومی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: آقای روحانی در این نشست گفته اند که مجلس اول بهترین دوره مجلس در تاریخ انقلاب اسلامی بود چراکه نظارت ها به شیوه و شکل امروز و شورای نگهبان وجود نداشت و همه گروه ها و تفکرات مختلف حضور داشتند حتی منافقین هم در آن انتخابات ثبت نام کردند.

باید خدمت آقای روحانی عرض کرد که شما خود نیز برآمده و تایید شده از همین ساختار و نظارت ها هستید و قاعدتا زمان انتخابات 92 و 96 این شیوه را پذیرفته اید که نامزد شده و خود را در معرض بررسی شورای نگهبان قرار دادید.

در نتیجه صحبت امروز شما هیچ جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: در مثال های متعدد می توان برای آقای رییس جمهور توضیح داد که نبود ساختارهای نظارتی چه مشکلاتی را ایجاد می کند از جمله انتخابات شورا های اسلامی شهرها که مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان به اظهارات روحانی درباره شورای نگهبان انتقاد کرد

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان به اظهارات روحانی درباره شورای نگهبان انتقاد کرد