مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 06:312019-10-12سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات فصل مشترک احزاب سیاسی است


فرماندار شهرستان شیراز با تاکید براینکه تحکیم پایه های نظام مردم سالاری دینی به حضور همه بازیگران و کارگردانان عرصه سیاسی، یعنی احزاب و تشکل های مختلف، - امکانپذیر است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فصل مشترک احزاب سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرماندار شیراز، محمدرضا امیری در جلسه مشترک احزاب سیاسی شهرستان شیراز که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس برگزار شد، هدف از برگزاری این نشست را ایجاد شور و نشاط سیاسی و بسط آن در جامعه دانست.

او با اشاره به الزامات مردم سالاری دینی خاطرنشان کرد: معتقدیم تحکیم پایه های نظام مردم سالاری دینی با حضور جریان ها و بازیگران عرصه های مختلف امکان پذیر است و یقینا یکی از بازیگران و کارگردانان عرصه سیاسی جامعه، تشکل ها و احزاب سیاسی هستند.

امیری با بیان اینکه فصل انتخابات بهار احزاب سیاسی است اما فعالیت احزاب نباید محدود به زمان انتخابات باشد، افزود: انتظار است که احزاب سیاسی در برهه های مختلف زمانی در مباحث مختلف ایفای نقش کنند و معتقدیم که این نشست ها و گفت و گو ها دامنه و وسعتش درسطح جامعه ترویج داده شود.

رییس شورای اداری شهرستان شیراز با بیان اینکه هر حزب سیاسی با سلایق مختلف که مطالبه گری خود را در چارچوب قانون دنبال کند مورد حمایت دولت و حاکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات فصل مشترک احزاب سیاسی است

مشارکت حداکثری در انتخابات فصل مشترک احزاب سیاسی است