مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 05:512019-10-12سياسي

ما همواره دست دوستی به سوی کشورهای همسایه دراز کردیم


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما پیوسته دست دوستی را به سوی کشورهای همسایه دراز کردیم ولی عوامل مخرب باعث عدم ایجاد یک رابطه مطلوب شده است.

- علالدین بروجردی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برقراری رابطه با کشورهای همسایه اظهار کرد: من فکر می کنم امروز هم جمهوری اسلامی ایران آمادگی داشته باشد که با کشور های جنوبی خلیج فارس ارتباطی مبتنی بر منافع و احترام متقابل را داشته باشد.

وی ادامه داد: سیاست جمهوری اسلامی ایران که بر اساس قانون اساسی و توسط مقام معظم رهبری تعیین می شود در طول همه سال های پس از پیروزی انقلاب در دوران حضرت امام(ره) و به ویژه در دوران مقام معظم رهبری در راستای داشتن رابطه خوب با همه کشور های جهان به ویژه همسایگان و کشور های اسلامی بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه کرد: نفوذ آمریکایی ها و تاثیر گذاری شان در منطقه و شیطنت های آنها همیشه یک عاملی بود که ایران هراسی، این ظلم تاریخی را به کشور های همسایه القا می کرد و به همین دلیل رابطه ما در جایگاه مطلوب خودش قرار نداشت.

بروجردی بیان کرد: کج راهی که عربستان در طول چهار، پنج سال گذشته رفت به خصوص در رابطه با یمن، رابطه نزدیک با رژیم صهیونیستی و کشتار ده ها هزار انسان بی گناه در یک کشور اسلامی همسایه اشتباهاتی بود که به نظر من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما همواره دست دوستی به سوی کشورهای همسایه دراز کردیم

ما همواره دست دوستی به سوی کشورهای همسایه دراز کردیم