مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 02:302019-10-11سياسي

در دست بررسی بودن چند پرونده فساد اقتصادی در استان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید برآنکه خط قرمز ما بیت المال است، قانون و منافع مردم و ملی است، اظهار کرد: در پرونده انتقال آب از صفارود به کرمان، - شکایاتی از استاندار کرمان و برخی دیگر از مسئولین صورت گرفته بود که تاکنون تحقیقات پرونده استاندار کرمان انجام شده و شکایات دیگر نیز در حال بررسی است و قطعا برای همه این موارد اتخاذ تصمیم خواهیم کرد.

دادخدا سالاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص جزییات طرح ترور حاج قاسم سلیمانی گفت: باتوجه به اشراف کامل اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه و با احکام و دستورات قضایی کلیه عناصر اصلی و محوری تیم ترور، همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی امسال ظرف کمتر از 10ساعت در چندین نقطه مختلف مورد ضربه قرار گرفته و دستگیر شدند.

وی در پاسخ به این سوال که این عملیات تروریستی مقرر بود در کدام شهرهای استان کرمان اجرا شود (کرمان یا رابر)؟ اظهار کرد: تروریست ها در شهرهای کرمان و رابر (محل تولد حاج قاسم سلیمانی) برنامه ریزی و طراحی کرده بودند اما سازمان اطلاعات سپاه از شش ماه قبل از دستگیری اعضای این تیم ترور در شهریور ماه سال جاری، اقدامات و فعالیت های این تیم را در خارج و داخل کشور به صورت شبانه روزی مورد رصد اطلاعاتی قرار داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست بررسی بودن چند پرونده فساد اقتصادی در استان

در دست بررسی بودن چند پرونده فساد اقتصادی در استان