مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 12:422019-10-11پزشكي

ارائه بیش از 60 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران پاکستانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ارائه بیش از 60 هزار خدمت رایگان بهداشتی و درمانی به زائران پاکستانی اربعین از زمان راه اندازی موکب های سلامت در سیستان و بلوچستان خبر داد.

- سید محمد هاشمی شهری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: عملیات اربعین امسال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از 8 مهر شروع شده است و تا صبح امروز 66 هزار و 342 نفر از گذرگاه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند.

وی افزود: تمامی این زائران عزیز در بدو ورود از نظر سندرم های عفونی واگیردار مورد ارزیابی قرار گرفته اند و 45 هزار و 118 نفر از آنها که شرایط لازم را داشته اند واکسن فلج اطفال را دریافت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در این مدت 6 هزار و 684 زائر پاکستانی اربعین توسط پزشکان مستقر در موکب های سلامت میرجاوه و زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان ویزیت رایگان شدند.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار و 39 نفر نیز طی این مدت داروی مورد نیاز خود را از موکب های سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دریافت کرده اند، تصریح کرد: 37 نفر از زائران عزیز پاکستانی نیز بر ای تکمیل درمان به بیمارستان های میرجاوه و زاهدان منتقل شدند.

هاشمی تصریح کرد: طی این مدت علاوه بر نظارت ها و ارائه دستورالعمل های بهداشتی به خادمان و زوار 8 هزار و 87 مترمربع از اماکن اسکان زائرین سمپاشی شده و 35 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 60 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران پاکستانی

ارائه بیش از 60 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران پاکستانی