مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 11:412019-10-11سياسي

مدیران به جوانان نخبه کمک کنند


مقام معظم رهبری در این دیدار در رابطه با استقلال علمی ملت ایران و مسائل و مشکلاتی که بر سر راه نخبگان است، سخن گفتند، کسانی که استعداد و توانایی تولید دارند اما مشکلات اداری مانع راه آن ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرضا با بیان این که فضای کشور این روزها اربعینی است، اظهار داشت: پدران و مادران فرزندان تان را از دوران کودکی یاد دهید که حرمت ها را حفظ و حریم شکنی نکنند و حرمت دین و اهل بیت (ع) برای آن ها یک فرهنگ و باور شود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بزرگداشت اربعین افزود: در زمانی زندگی می کنیم که عظمت دین خدا و اهل بیت (ع) را شاهد هستیم و به برکت انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری شهدا، انقلاب اسلامی زمینه ای شدکه عظمت اسلام و مسلمانان ظهور پیدا کند.

وی با بیان این که جریان اربعین یک جریان عادی نیست و اگر امروز شور و غوغای اربعین را می بینیم یک مبنای اعتقادی و دینی دارد، گفت: پیاده روی اربعین زمینه ظهور امام زمان (عج) است، امام زمان (عج) وقتی ظهور می کنند به کعبه تکیه می کنند و ندا می دهند، من فرزند امام حسین( ع) هستم که او را با لب تشنه به شهادت رساندند، بنابراین باید قبل از ظهور امام زمان (عج) برای مردم دنیا نام حسین (ع)، یک نام آشنا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به جوانان نخبه کمک کنند

مدیران به جوانان نخبه کمک کنند