مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مهر 1398 ساعت 06:152019-10-11بين الملل

ازسرگیری بمباران گسترده مناطق شمال شرق سوریه


جنگنده های ارتش ترکیه بمباران گسترده مناطق شمال شرق سوریه را از سر گرفتند - .

اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای اعمال تحریم علیه ترکیه ارائه خواهند کردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره، ده ها عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم خود برای ارائه طرحی با هدف اعمال تحریم علیه ترکیه در واکنش به عملیات نظامی این کشور در شمال شرق سوریه، خبر دادند.

لیز چنی یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با صدور بیانیه ای تاکید کرد رییس جمهور ترکیه به علت حمله بیرحمانه به متحدان کرد واشنگتن در شمال سوریه، باید با عواقب وخیمی روبرو شود.

مکرون: ترکیه در حال کمک به گسترش بحران انسانی در سوریه است شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری در واکنش به حملات ترکیه به سوریه گفت: ترکیه در حال فراموش کردن این موضوع است که اولویت جامعه جهانی در سوریه، مبارزه با داعش و تروریسم است.

آنکارا همچنین در حال کمک کردن به گسترش بحران انسانی در این کشور است.

ترکیه کشته شدن یک سرباز خود را در عملیات نظامی در سوریه تایید کردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از آکچا قلعه (ترکیه)، وزارت دفاع ترکیه روز جمعه از کشته شدن نخستین سرباز این کشور در عملیات نظامی در سوریه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری بمباران گسترده مناطق شمال شرق سوریه

ازسرگیری بمباران گسترده مناطق شمال شرق سوریه