مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 15:402019-10-09فرهنگي

شورای فرهنگ عمومی ، مکانی برای رشد و پایش فرهنگی


شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای رشد و پایش اقدامات فرهنگی است.

- مرکز فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت : شورای فرهنگ عمومی بهترین مکان برای رشد و پایش اقدامات فرهنگی و هماهنگی بین دستگاهی است.

عباس صالحی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی و اقتصادی به طور جدی ورود کند، افزود: در زمینه های طلاق، افزایش سن ازدواج، مشکلات و معضلات اجتماعی می توان با ایجاد نظریه و راهبرد ها کمک قابل توجهی به کاهش این موارد کرد.

عباس صالحی با بیان اینکه در حوزه اخلاق و اخلاق حرفه ای مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد، افزود: امروز باید بخش های مختلف فرهنگی به کمک اخلاق عمومی جامعه بیاید.

وی با اشاره به اینکه سند مهندسی فرهنگی در دولت دوازدهم ابلاغ شده است، گفت: در این سند بحث مهندسی فرهنگی در استان ها به شورای فرهنگ عمومی واگذار شده است .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شورای فرهنگ عمومی یک شبکه بزرگ اجتماعی است که باید در محور های مختلف از آن استفاده کرد.

صالحی به فرهنگ اقتصادی هم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب بیشتر از ده سال را به نام مباحث اقتصادی نامگذاری می کنند که هر کدام از آن ها بار معنایی بسیار زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی ، مکانی برای رشد و پایش فرهنگی

شورای فرهنگ عمومی ، مکانی برای رشد و پایش فرهنگی