مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 15:192019-10-09سياسي

نظام جمهوری اسلامی مخالفتی با تعریف جایگاه کورش ندارد


استاندار فارس با تاکید بر بهره گیری از موقعیت های فرهنگی برای توسعه اقتصادی، گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ گونه مخالفتی با موضوع تعریف جایگاه کورش ندارد اما با قرار دادن هویت ملی در مقابل هویت اسلامی و مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنایت الله رحیمی بعدازظهر چهارشنبه 17 مهر در شورای فرهنگ عمومی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تاکید کرد: هویت ملی و اسلامی ما به موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ گونه اختلاف و تضادی بین این دو مولفه نیست.

وی با اشاره به ساختارها و زیربناهای فرهنگی فارس، گفت: تقویت این زیر ساخت ها با گذر از تنگناهای اقتصادی محقق خواهد شد که خوشبختانه رویکرد توسعه ای در این بخش با پشتوانه نگاه بلند دولت تدبیر و امید همراه است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از نگاه شجاعانه و روشن فکرانه نماینده ولی فقیه در استان در موضوع هفتم آبان اظهار کرد: هویت ملی و اسلامی ما در موازات یکدیگر قرار دارد و هیچ تضادی بین این دو مولفه نیست.

رحیمی با تاکید بر لزوم وجود تبهر و تخصص در برخورد با مباحث فرهنگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مصوبات و فعالیت های موثری در شورای فرهنگ عمومی استان انجام شده و نگاه غیر اصولی به این مباحث وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی مخالفتی با تعریف جایگاه کورش ندارد

نظام جمهوری اسلامی مخالفتی با تعریف جایگاه کورش ندارد