مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 15:122019-10-09اقتصادي

صادرات کالاهای تولیدی تعاونی های گیلان


تعاون گران گیلان امسال 30 میلیون دلار کالا صادر کردند.

- مرکز گیلان ؛ مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفتگوی ویژه بخش خبری ساعت 20 صدا و سیمای مرکز گیلان گفت : بر اساس پیش بینی ها تعاون گران امسال 50 میلیون دلار کالا به خارج از استان و کشور صادر خواهند کرد که 30 میلیون دلار آن در 6 ماهه نخست محقق شد.

عباس علیزاده با بیان اینکه تعاونی های گیلان بر طبق امکانات و ظرفیت هایی که دارند در فعالیت های اقتصادی و صادرات استان مشارکت دارند افزود : سال 96 تعاونی های گیلان 18 میلیون دلار ، سال 97 ، 32 میلیون دلار کالا به خارج استان صادر کردند.

وی اضافه کرد : گیلان 2 هزار و 500 تعاونی فعال با 323 هزار عضو دارد که 32 هزار نفر در آن به کار مشغولند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت : تعاونی های گیلان در زمینه های معدن ، کشاورزی ، اعتبارات ، مصرف ، صنایع دستی و فرش فعالیت می کنند.

عباس علیزاده افزود : به رغم نبود برنامه ریزی خاصی برای تعاونی های گیلان بر اساس آمایش سرزمینی ، تعاونی هی استان بر اساس اولویت هایی که در شهرستان ها وجود دارد مشغول بکارند.

وی اضافه کرد : بر اساس اصل 44 ، 25 درصد فعالیت های اقتصادی بر عهده تعاونی ها است و در گیلان این رقم زیر 10 درصد است که البته بر اساس امکانات موجود این آمار نشان دهنده توانمندی آن هاست زیرا این آمار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالاهای تولیدی تعاونی های گیلان

صادرات کالاهای تولیدی تعاونی های گیلان