مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 14:192019-10-09سياسي

انجام مطالعات ژئوفیزیکی یافتن رگه اصلی طلا در کیبر کوه


پروژه مطالعات ژئوفیزیکی برای بررسی گسترش عرضی و عمقی رگه اصلی طلا در منطقه کیبر کوه در70 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خواف در استان خراسان رضوی (نزدیک به مرز ایران و افغانستان) توسط پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال انجام است.

- پروژه مطالعات ژئوفیزیکی برای بررسی گسترش عرضی و عمقی رگه اصلی طلا در منطقه کیبر کوه در70 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خواف در استان خراسان رضوی (نزدیک به مرز ایران و افغانستان) توسط پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اظهار دکتر علی رجب پور، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، هدف از اجرای این پروژه مطالعات ژئوفیزیک محدوده کیبر کوه بیرجند با استفاده از روش RS/IP است که این پروژه در قالب یک قرارداد پژوهشی به ارزش 600 میلیون ریال انجام گرفته که در صورت مثبت بودن تحقیقات اولیه، پروژه تکمیلی به مبلغ چهار میلیارد ریال منعقد خواهد شد.

وی درخصوص اهداف اجرای این پروژه افزود: با توجه به این که مطالعات زمین شناسی در محدوده موردنظر نشان دهنده وجود آنومالی هایی از طلا به صورت رگه ای است، پیشنهاد مطالعات دقیق تر و بررسی وضعیت موجود مطرح شد و با توجه به قابلیت های روش های ژئوفیزیک در ارزیابی پتانسیل های معدنی، برداشت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات ژئوفیزیکی یافتن رگه اصلی طلا در کیبر کوه

انجام مطالعات ژئوفیزیکی یافتن رگه اصلی طلا در کیبر کوه