مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 11:362019-10-09دانش

کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند


میثم کهن ترابی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگهمر قائنات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آغاز اعزام کاروان اربعینی این دانشگاه از امشب خبر داد و گفت: - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگمهر قائنات از آغاز اعزام کاروان اربعینی این دانشگاه از امشب و با حضور 44 نفر از دانشجویان و کارکنان خبر داد.

میثم کهن ترابی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگهمر قائنات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آغاز اعزام کاروان اربعینی این دانشگاه از امشب خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس 44 نفره از دانشگاه ما به مرز مهران اعزام می شود که شامل دانشجویان، کارکنان و استادان این دانشگاه است.

کهن ترابی با بیان اینکه این کاروان 19 مهر از مرز مهران خارج می شود، بیان کرد: برنامه ما در این اردو زیارت عتبات در کربلا و نجف و حضور در پیاده روی مسیر نجف تا کربلا است و هماهنگی های لازم برای اسکان کاروان در این دو شهر صورت گرفته است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه بزرگمهر قائنات ادامه داد: کاروان ما 25 مهر از کربلا به سمت مرز حرکت می کند و شب اربعین قائن هستند.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما برای این سفر برای هر نفر 800 هزار تومان بوده است، گفت: دانشگاه تا سقف 300 هزارتومان تسهیلات بلاعوض به زائران اربعین پرداخت کرده و بقیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند

کاروان زائران اربعین دانشگاه بزرگمهر قائنات امشب حرکت می کند