مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:532019-10-09دانش

کنفرانس بین المللی مدیریت طراحی با رویکرد طراحی شهری


نخستین کنفرانس مدیریت طراحی با رویکرد طراحی شهری، روزهای 6 و 7 آذرماه 1398 در سالن همایش های دکتر تورانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شود.

- نخستین کنفرانس "مدیریت طراحی" با رویکرد طراحی شهری، روزهای 6 و 7 آذرماه 1398 در سالن همایش های دکتر تورانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنفرانس با محوریت مدیریت طراحی و برندینگ شهری، طراحی و پایداری اجتماعی، طراحی و زیباسازی شهری، مدیریت طراحی و شهرهای هوشمند، مدیریت طراحی و حذف زوائد بصری و با حضور بیش از پنج عضو هیئت علمی دانشگاه های مختلف جهان، از سوی دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) و هلدینگ یک موسسه هنری برگزار خواهد شد.

شناسایی و معرفی قابلیت های بالفعل در زمینهٔ مدیریت طراحی با رویکرد مدیریت طراحی شهری، شناسایی راهکارهای عملی در مدیریت طراحی محصول با رویکرد مبلمان شهری، برقراری ارتباط بین متخصصان حوزه مدیریت طراحی با رویکردهای مبلمان و طراحی شهری، ترویج و فرهنگ سازی مدیریت طراحی، معرفی نقش مدیریت در مبلمان و نورپردازی شهری، کاربرد رنگ در شهر جهت تقویت حس مکان، زیبایی، هویت و خوانایی محله ها، حذف زوائد و آلودگی بصری به منظور پیشگیری از بروز آسیب های روحی و جسمی در میان شهروندان و نگاه ویژه به اصول فراگیر طراحی در حوزه طراحی شهری برای کودکان ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی مدیریت طراحی با رویکرد طراحی شهری

کنفرانس بین المللی مدیریت طراحی با رویکرد طراحی شهری