مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 10:162019-10-09پزشكي

آغاز به کار کنگره انجمن جراحان در کرمان


چهارمین کنگره انجمن جراحان ایران شاخه کرمان با موضوع درمانهای جدید برای انواع سرطان از امروز اغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما دکتر یوسفی رییس این کنگره و پزشک متخصص جراحی ترمیمی گفت در ایران سالیانه حدود 50 هزار مرگ بدلیل سرطان اتفاق میفتد و سه هزار میلیارد تومان هزینه درمان سرطان ها میشود.

وی افزود ما به عنوان پزشکان جامعه وظیفه خود میدانیم با هم افزایی علمی و تبادل اطلاعات در خصوص تازه ترین پیشرفتهای علم پزشکی در جهان ، امکانات و زمینه های درمانی بهتری برای بیماران فراهم کنیم و تشکیل این کنگره سه روزه هم در چارچوب عمل به همین وظیفه است .

دکتر یوسفی به استقبال خوب محققان و پزشکان از این کنگره اشاره کرد و گفت با توجه به محدودیت پذیرش در کنگره ، بعد از پذیرش 500 نفر ، مجبور شدیم سایت ثبت نام را ببندیم .

این پزشک متخصص جراحی ترمیمی افزود هم اکنون سالیانه حدود 70 هزار سرطان در کشور تشخیص داده میشود اما پیش بینی میکنیم در سالهای آینده این میزان به 200 هزار مورد در سال برسد و لازم است از خود بیشتر مراقبت کنیم و مسولان هم برای پیشگیری از شیوع این بیماری ، دقیق تر برنامه ریزی کنند.

وی درباره عوامل موثر بر بروز سرطان گفت عوامل اصلی میتواند متعدد باشد اما تا آنجا که به مردم مربوط است و میتوانند به پیشگیری کمک کنند اصلاح سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کنگره انجمن جراحان در کرمان

آغاز به کار کنگره انجمن جراحان در کرمان