مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 09:502019-10-09پزشكي

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم خدمت رسانی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان ، با هدف رساندن خدمات درمانی و رفع نیاز های بهداشت و درمانی منطقه رضوانشهر روستای دوران، - اردوی جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان با هدف رساندن خدمات درمانی و رفع نیاز های بهداشت و درمانی منطقه رضوانشهر روستای دوران، در این مناطق برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان، با هدف رساندن خدمات درمانی و رفع نیاز های بهداشت و درمانی منطقه رضوانشهر روستای دوران، در این مناطق مناطق برگزار شد.

در این اردوی دو روزه در کنار دو پزشک و دندان پزشک و متخصص داخلی، فعالیت های مناسبی نیز جهت ارتقاء سطح بهداشت در این منطقه انجام شد.

لازم به ذکر است، در این اردوی جهادی تیم های درمانی نیز متشکل از دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، بهداشت و فوریت های پزشکی حضور داشتند که به خدمت رسانی جهادی به مردم محروم منطقه پرداختند.

ارائه خدمات درمانی توسط دو پزشک عمومی به مدت دو روز، خدمات درمانی دندانپزشکی به مدت دو روز، خدمات تخصصی داخلی خدمات غربالگری، مشاوره و مامایی از دیگر برنامه های درمانی و بهداشتی ارائه شده در این اردو به شمار می رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم خدمت رسانی کردند

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مناطق محروم خدمت رسانی کردند