مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 09:032019-10-09اقتصادي

اشتغال بیش از پنج هزار نفر در ایلام با تسهیلات اشتغال روستایی


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: زمینه اشتغال پنج هزار و 727 نفر در این استان با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس شکرالله شیرخانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار کرد: از ابتدای واگذاری تسهیلات اشتغال روستایی در استان ایلام تاکنون چهار هزار و 495 طرح با اعتبار یک هزار و 895 میلیارد ریال پرداخت شده است که زمینه اشتغال پنج هزار و 727 نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری کشور جزو استان های برتر قرار دارد و با جذب 80 درصد این اعتبارات موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر نیز تاکنون 320 میلیارد ریال برای 127 طرح پرداخت شده که 392 شغل به همراه داشته است.

شیرخانی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی را از جمله اهداف اصلی پرداخت این تسهیلات عنوان کرد.

وی جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از پنج هزار نفر در ایلام با تسهیلات اشتغال روستایی

اشتغال بیش از پنج هزار نفر در ایلام با تسهیلات اشتغال روستایی