مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:142019-10-09بين الملل

هشدار مدیر اسبق جاسوسی انگلیس درباره تجارت گوگل و فیسبوک با اطلاعات شخصی


مدیر پیشین ستاد ارتباطات دولتی انگلیس (GCHQ) که یک سازمان اطلاعاتی و مسوول عملیات شنود الکترونیک در این کشور است، درباره حجم عظیم اطلاعات شخصی که در اختیار گوگل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیر پیشین ستاد ارتباطات دولتی انگلیس (GCHQ) که یک سازمان اطلاعاتی و امنیتی و مسوول عملیات شنود الکترونیک برای دولت و نیروهای مسلح انگلیس است، به سوءاستفاده های احتمالی شرکت های اینترنتی از قبیل گوگل، توییتر و فیسبوک از اطلاعات شخصی کاربران و تاثیرات آنها بر انتخابات ها هشداری جدید داده است.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، دیوید اوماند رییس ستاد ارتباطات دولتی انگلیس (GCHQ) در سال های 1996 تا 1997 در جریان  فستیوال ادبیات چلنتهام در شهر چلنتهام انگلیس درباره اطلاعات شخصی فراوانی که گوگل، توییتر و فیسبوک در اختیار دارند و استفاده از این اطلاعات برای کسب درآمد ابراز نگرانی کرد.

رییس پیشین یکی از نهادهای اصلی جاسوسی و شنود الکترونیک در انگلیس معتقد است که گوگل و فیسبوک بسیار بیشتر از آنچه که سازمان اطلاعات داخلی انگلیس (MI5)درباره افراد اطلاعات کسب کند، اطلاعات در اختیار دارند.

اوماند که در برنامه این فستیوال با مجری گری ریچارد آلدریچ یک کارشناس امنیت بین المللی شرکت کرده بود، هشدار داد، در دنیای امروز از اطلاعات شخصی افراد جهت کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیر اسبق جاسوسی انگلیس درباره تجارت گوگل و فیسبوک با اطلاعات شخصی

هشدار مدیر اسبق جاسوسی انگلیس درباره تجارت گوگل و فیسبوک با اطلاعات شخصی