مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:022019-10-09اقتصادي

آغاز طرح یک وعده غذای گرم در 24 مهدکودک گچساران


رییس بهزیسی گچساران از آغاز طرح توزیع یک وعده غذای گرم در 24 مهدکودک شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

- آغاز طرح یک وعده غذای گرم در 24 مهدکودک گچساران رییس بهزیسی گچساران از آغاز طرح توزیع یک وعده غذای گرم در 24 مهدکودک شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

مهران کشاورز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز فعالیت مجدد مهدهای کودک در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای 45 مهد کودک روستایی و شهری است.

رییس بهزیستی گچساران بیان کرد: از مجموع این تعداد 23 مهد کودک روستایی و 22 مهد کودک شهری امسال به فعالیت خود می پردازند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گچساران با اشاره به فعالیت مهدها در شهرستان گچساران گفت:  در این مهدها خدمات متنوع پیشگیرانه، حمایتی و غربالگری های مختلف نظیر شنوایی سنجی، بینایی سنجی، غربالگری اختلالات تکاملی و اضطراب پرداخته می شود.

کشاورز با بیان اینکه مهدکودک ها به صورت خصوصی و تحت پوشش اداره بهزیستی اداره می شوند، اذعان  کرد: مهد کودک های واقع در سطح شهر همگی در دو شیفت و مهد کودک های روستایی در یک شیفت کار به فعالیت خود می پردازند.

 وی از اجرای طرح  یک وعده غذای گرم در مهدکودک های این شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال این طرح در 24 مهدکودک شهری و روستایی  اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح یک وعده غذای گرم در 24 مهدکودک گچساران

آغاز طرح یک وعده غذای گرم در 24 مهدکودک گچساران