مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:472019-10-09اجتماعي

صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت اربعین/ امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است


فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه تاکنون هیچ کس به صورت غیرقانونی از مرزها برای اربعین خارج نشده است، اعلام کرد: گیت های خروجی و ورودی را افزایش داده ایم و بحمدالله تاکنون هیچ مشکل امنیتی در مرزهای چهارگانه و در طول مسیر وجود نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اشتری در حاشیه بازدید از مرز مهران به استان ایلام به هماهنگی و تعامل خوب با طرف عراقی به منظور تسهیل در تردد زائران ایرانی اشاره کرد و اظهارداشت: صدور گذرنامه نسبت به سال گذشته 78 درصد رشد داشته است.

وی از افزایش 4 برابری خروج زائران اربعین نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است.

صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام نیز با اشاره به اینکه مرزهای سه گانه شلمچه، چذابه و مهران آماده خدمت رسانی به زائران هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای عملیات بزرگ اربعین آمادگی کامل دارد.

وی به تجربه بیش از شش ساله نیروی انتظامی در ماموریت عظیم اربعین اشاره و بیان کرد: با توجه به اشتیاق مردم در سال جاری و افزایش چشمگیر آمار تردد زائران در مرزهای چهار گانه، برنامه ریزی و آمادگی های لازم به منظور تسهیل تردد زوار و خدمتگزاری شایسته به آنها را در مرزها ایجاد کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت اربعین/ امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است

صدور بیش از 500 هزار برگ تردد موقت اربعین/ امنیت کامل در مرزهای چهارگانه حاکم است