مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:262019-10-09بين الملل

نخست وزیر مصر: اجازه نمی دهیم سناریوی آشوب تکرار شود


نخست وزیر مصر در واکنش به اعتراضاتی که اواخر ماه سپتامبر در این کشور رخ داد، اعلام کرد، دولتش به تظاهرکنندگان اجازه نخواهد داد هرج و مرج را گسترش دهند.

- نخست وزیر مصر: اجازه نمی دهیم "سناریوی آشوب" تکرار شود نخست وزیر مصر در واکنش به اعتراضاتی که اواخر ماه سپتامبر در این کشور رخ داد، اعلام کرد، دولتش به تظاهرکنندگان اجازه نخواهد داد هرج و مرج را گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیاالیوم، مصطفی مدبولی، نخست وزیر مصر ضمن سخنرانی در پارلمان این کشور، در نخستین واکنش رسمی به اعتراضات اخیر در مصر، آن را محکوم کرده و بخشی از جنگ وحشیانه خارجی خواند که هدف از آن ایجاد شورش، آشوب و تردید است.

وی ضمن اشاره به انقلاب 2011 که به براندازی حسنی مبارک، رییس جمهوری پیشین مصر انجامید، افزود: ملت مصر اجازه تکرار سناریوی آشوب را نخواهد داد.

مدبولی در ادامه در خصوص اقدامات دولت درباره تظاهرات و اعتراضات گفت: کلیه ارگانها و دستگاه های دولتی بلافاصله مطابق قانون عمل کردند .

اخیرا تظاهرات محدود و ناگهانی در قاهره و سایر شهرهای مصر صورت گرفت و تظاهرکنندگان خواستار برکناری عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری این کشور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر مصر: اجازه نمی دهیم سناریوی آشوب تکرار شود

نخست وزیر مصر: اجازه نمی دهیم سناریوی آشوب تکرار شود