مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 07:142019-10-09اقتصادي

ارائه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان، از اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

- کامران جعفری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: مراحل اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی شامل شناسایی مزیت ها و فرصت ها، توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی و اتصال متقاضیان به بازار است.

این مسئول ادامه داد: این طرح با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان کارفرما، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر و جهاددانشگاهی به عنوان مجری، اجرا می شود.

وی با اشاره به ویژگی متقاضیان این فرد، گفت: متقاضی فردی است دارای مهارت خوب، متوسط و یا بدون مهارت خاص، در یک رشته شغلی که برای ایجاد کسب و کار خانگی نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام می کند که در این طرح اولویت با زنان سرپرست خانوار زیر 55 سال، که تحت حمایت هیچ سازمانی نیستند، است.

جعفری با بیان اینکه متقاضیان در چهار گروه دسته بندی می شوند، افزود: این شرایط شامل بانوانی که همسرشان فوت کرده، بانوان مطلقه، بانوان مجرد (خودسرپرست) و بانوان بدسرپرست (بانوانی که همسر از کار افتاده، زندانی، معتاد و معلول دارند)، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار

ارائه الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار