مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:262019-10-09سياسي

رییس جمهور عراق از ایجاد تغییرات در کابینه حمایت کرد


رییس جمهور عراق ضمن تاکید بر پیگرد و مجازات مجرمان و قانون شکنانی که به تظاهرات کنندگان تیراندازی کرده اند، بر ضرورت ایجاد اصلاحات اساسی در کابینه عراق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برهم صالح رییس جمهور عراق دیروز سه شنبه (هشتم اکتبر)، یک هفته پس از آغاز اعتراضات خیابانی بر لزوم ایجاد تغییر اساسی در کابینه دولت عراق تأکید کرد.

صالح، این تغییر را در جهت بهبود عملکرد دولت دانست و گفت، عراقی ها مصمم هستند که در برنامه ساختن دولت و ایجاد اصلاحات لازم در آن پیش بروند تا به زندگی آزاد و شایسته دست یابند .

صالح در بیانیه ای که در حاشیه جلسه روز سه شنبه با تعدادی از بزرگان قبایل و شخصیت های عراقی صادر کرد، گفت: تظاهرات، حق است که برای همه شهروندان تضمین شده؛ به شرط اینکه صلح آمیز و بدون ریختن خون شهروندان و نیروهای امنیتی یا آسیب زدن به اموال عمومی باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری موازین نیوز ، رییس جمهور عراق افزود: ریاست جمهوری از جبران خسارت افراد آسیب دیده پشتیبانی می کند و تلاش می کند تا مجرمان و قانون شکنان که به سمت تظاهرات کنندگان شلیک کرده اند، پاسخگو باشند .

رییس جمهور عراق  یادآور شد، نیاز به یک اصلاح اساسی در کابینه عراق برای بهبود عملکرد دولت است تا ارتقایی کیفی در عملکرد آن برای ارائه خدمات، اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور عراق از ایجاد تغییرات در کابینه حمایت کرد

رییس جمهور عراق از ایجاد تغییرات در کابینه حمایت کرد