مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 05:532019-10-09پزشكي

آمادگی کامل برای ارایه خدمات پزشکی به زائرین اربعین حسینی


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: علیرغم مشکلات و تنگناهای مالی، آماده و در حال ارایه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین حسینی هستیم.

- دکتر محمد کریمیان با حضور در دفتر ایسنا منطقه ایلام با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایلام در کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد، اظهار کرد: بنا به رسالتی که داریم در حوزه بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات برنامه ریزی لازم و منسجم برای اربعین امسال انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از برگزاری جلسات هماهنگی، جمع بندی لازم را برای خدمت رسانی بهداشتی درمانی به زائران را انجام دادیم، افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده همه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ایلام در حالت آماده باش کامل هستند و حتی نیازهای لازم در این حوزه نیز دیده شده است.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه مقرر شده 8 فروند بالگرد برای خدمت رسانی به زائران در استان ایلام مستقر شود، گفت: 90 پایگاه ثابت و سیار اورژانس 115 و همچنین 150 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه اتوبوس آمبولانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل برای ارایه خدمات پزشکی به زائرین اربعین حسینی

آمادگی کامل برای ارایه خدمات پزشکی به زائرین اربعین حسینی