مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 04:522019-10-09حوادث

جزییات تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی علت تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه را تشریح کرد.

- رامین آذری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز یک فروند هواپیمایی ایرباس310 با تغییر مسیر خود، در تبریز به زمین نشست.

این فرود بدون برنامه ریزی متعلق به مسیر پرواز فرودگاه امام(ره)- دنیزلی ترکیه بود که با اعلام نامساعد و بدی آب و هوا در فرودگاه مقصد، مجبور به نشستن در باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز شد.

وی زمان دقیق فرود این هواپیما در تبریز را راس ساعت 6:14ً صبح امروز اعلام و تاکید کرد: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان می باشد.

آذری اظهار داشت: این هواپیما در حال حاضر در فرودگاه تبریز مستقر بوده و تا اعلام وضعیت عادی نیز این استقرار ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی باتوجه به قرار گرفتن فرودگاه بین المللی تبریز در مسیر اروپا هواپیماهایی که در این مسیر دچار مواردی از قبیل بدی آب و هوا در فرودگاههای مقصد می شوند تبریز به عنوان مقصد معین انتخاب می شود.

دنیزلی، شهری با چشمه های آب گرم در ترکیه شهر دنیزلی پایتخت استان دنیزلی و در ده های اخیر به دلیل تولید و صادرات پارچه، رشد اقتصادی زیادی داشته است این شهر با داشتن چشمه آب گرم پاموکاله و آب گرم قرمز رنگ در 5 کیلومتری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه

جزییات تغییر مسیر پرواز تهران- ترکیه