مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 21:492019-10-08اجتماعي

ورود 11 هزار زائر خارجی عتبات عالیات به آستارا / 2000 پرس غذای گرم توزیع شد


ورود 11 هزار زائر خارجی عتبات عالیات به آستارا / 2000 پرس غذای گرم توزیع شد تاکنون 11 هزار زائر خارجی عتبات عالیات در قالب 181 دستگاه اتوبوس، 20 دستگاه مینی بوس و 50 دستگاه سواری به واسطه مرز زمینی این شهرستان وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، ارائه خدمات به زوار خارجی عتبات عالیات توسط ستاد اربعین حسینی این شهرستان وارد ششمین روز خود شده و زوار خارجی عتبات عالیات پس از ورود به خارک جمهوری اسلامی و توقف چندساعته در موکب پایانه مرزی این شهرستان جهت اسکان و پذیرایی به موکب امام الرضا (ع) واقع در آستان امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) شهرستان آستارا هدایت می شوند.

سرهنگ سهراب سجادی فرماندهی مرزبانی استان و سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ازجمله مسئولین استانی هستند که با حضور در موکب پایانه مرزی از نحوه خدمات دهی به زوار خارجی عتبات عالیات به صورت نامحسوس بازدید میدانی به عمل آورده و دستور به رفع مشکلات و کاستی های موجود داده اند.

ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا در خصوص ارائه خدمات به زوار خارجی عتبات عالیات نسبت به تشکیل هشت کمیته و برگزاری 24 عنوان جلسه اقدام کرده است که کمیته امنیتی و انتظامی به ریاست فرماندهی نیروی انتظامی و عضویت اطلاعات، سپاه ناحیه، هنگ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 11 هزار زائر خارجی عتبات عالیات به آستارا / 2000 پرس غذای گرم توزیع شد

ورود 11 هزار زائر خارجی عتبات عالیات به آستارا / 2000 پرس غذای گرم توزیع شد