مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 12:212019-10-08پزشكي

طول عمر مفید ایمپلنت 10 سال است


دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران گفت: طول عمر مفید ایمپلنت های دندانی 10تا 12 سال است، ولی بهداشت دهان و دندان می تواند این زمان را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیرحسین نگارش با بیان این مطلب گفت: محور اصلی نوزدهمین کنگره انجمن پریودنتولوژی ایران موضوعات نوین تشخیصی و درمانی مرتبط با حفظ نسوج اطراف دندان و تکنیک های جدید ایمپلنت دندان است.

این متخصص جراحی لثه با اشاره به اینکه بهداشت فردی دهان، دندان و بویژه ایمپلنت مهم ترین نکته در افزایش طول عمر آن محسوب می شود، افزود: داشتن دندان های جدید موجب شده تا اغلب بیماران تصور کنند این درمان دائمی و بدون شکست است، ولی باید هشدار داد که در صورت عدم رعایت توصیه ها و بهداشت امکان شکست درمان قطعی خواهد بود.

دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودنتولوژی ایران گفت: ایمپلنتی ارزشمند است که بتواند سالیان سال کارایی داشته باشد و شرط مهم این رخداد سالم نگهداشتن بافت اطراف دندان و ایمپلنت با رعایت بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه امروزه تکنیک های مختلفی در جراحی ابداع شده که می تواند آسیب ها را در اولین فرصت ممکن مدیریت کند، افزود: استادان مجرب داخلی و خارجی در کنگره امسال پیرامون تکنیک های نوین جراحی استخوان و بافت نرم اطراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول عمر مفید ایمپلنت 10 سال است

طول عمر مفید ایمپلنت 10 سال است