مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 11:452019-10-08سياسي

سیستم غلط مدیریت پسماند باعث زباله گردی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در نشست خبری که همراه با علی اعطا برگزار شد، به روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: - عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سیستم غلط مدیریت پسماند باعث ایجاد زباله گردی شده است، گفت: باید مطالبه کنیم که هر چه سریع تر طرح جامع مدیریت پسماند به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در نشست خبری که همراه با علی اعطا برگزار شد، به روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کودکان در جهان با آسیب های زیادی همچون مشکلات اقتصادی، محیط زیستی، جنگ و .

همراه بوده و حمایت هر چه بیشتر از آن ها ضرورت دارد.

وی افزود: خوشبختانه تهران از ابرشهر هایی است که به الگوی شهر دوستدار کودک تبدیل شده و از این منظر به یونیسف پیوسته است این موضوع از سال 89 و بر اساس مصوبه شورای شهر محقق شد.

رییس کمیته دوستدار کودک شورای شهر تهران ادامه داد: در سال 94 برنامه اجباری در این زمینه توسط شهردار ابلاغ شد و اعتبار برنامه اجرایی تا تابستان 97 بود و اکنون در سال اول مرحله دوم اجرا هستیم.

فخاری بیان داشت: بر اساس مصوبه شورای شهر کمیته دوستدار کودک شامل دو کمیته اجرایی و نظارت است که عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در حوزه کمیته اجرایی و اعضای شورای شهر در کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم غلط مدیریت پسماند باعث زباله گردی شد

سیستم غلط مدیریت پسماند باعث زباله گردی شد