مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 11:332019-10-08سياسي

درخواست جنبش عدالتخواه از شورای نگهبان برای رد طرح تشکیل وزارت بازرگانی


جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از آیت الله جنتی خواست تا با توجه به مضرات تشکیل وزارت بازرگانی شورای نگهبان با تشکیل این وزارتخانه مخالفت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان خواست تا این شورا با طرح تشکیل وزارت بازرگانی مخالفت کند.

در این نامه آمده است: دبیرمحترم شورای نگهبان آیت الله احمد جنتی سلام علیکم با توجه به تصویب طرح وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی و ارسال این طرح به شورای نگهبان برای تطابق با قانون اساسی و شرع مقدس، لازم است چند نکته حائز اهمیت را در مورد این طرح و روند تصویب آن در مجلس به عرض برسانیم.

همانطور که مستحضرید طی سالهای 95 الی 97 موضوع تأسیس وزارت بازرگانی سه بار در قالب لایحه و یا طرح در مجلس شورای اسلامی مطرح گردید و هر سه بار با مخالفت نمایندگان مجلس مواجه شد.

اواخر سال گذشته و همزمان با افزایش نابسامانی ها در بازار مواد غذایی و پس از پیگیری رییس جمهور، تعدادی از نمایندگان مجلس با امضای طرحی خواهان تشکیل مجدد این وزارتخانه شدند تا برای چهارمین بار در عرض دو سال اخیر، موضوع تفکیک وزارت صمت در مجلس مطرح گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جنبش عدالتخواه از شورای نگهبان برای رد طرح تشکیل وزارت بازرگانی

درخواست جنبش عدالتخواه از شورای نگهبان برای رد طرح تشکیل وزارت بازرگانی