مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 11:112019-10-08بين الملل

تماس با رییس جمهور آمریکا دیگر موفقیتی بزرگ نیست


هماهنگ کردن یک تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا زمانی یک پیروزی دیپلماتیک بود اما با درز متن این گفتگوها و پیامدهای آن در سیاست داخلی، تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا پیوسته به تهدیدی جدی تبدیل می شود و مشاوران را نگران تر می کند.

- "هماهنگ کردن یک تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا زمانی یک پیروزی دیپلماتیک بود اما با درز متن این گفتگوها و پیامدهای آن در سیاست داخلی، تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا پیوسته به تهدیدی جدی تبدیل می شود و مشاوران را نگران تر می کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارشی به تغییر دیدگاه رهبران جهان و مشاوران آن ها درباره تماس تلفنی با رییس جمهور آمریکا پرداخته است.

به نوشته رویترز، به دنبال جنجال هایی که اخیرا بر سر گفتگوهای تلفنی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با برخی همتایانش پیش آمده، سران کشورهای جهان درباره این تماس ها محتاط تر شده اند و این گفتگوها را زمینه پیامدهای نامطلوبی برای سیاست داخلی خود می دانند.

این خبرگزاری در گزارش خود نوشته است: بازتاب های انتشار متن تماس تلفنی 25 ژوییه میان دونالد ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین هنوز در کی یف ادامه دارد و در واشنگتن به آغاز تحقیقات استیضاح رییس جمهور انجامیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس با رییس جمهور آمریکا دیگر موفقیتی بزرگ نیست

تماس با رییس جمهور آمریکا دیگر موفقیتی بزرگ نیست