مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 12:172019-10-07پزشكي

خرید محصولات دارویی و تجهیزاتی شرکت های دانش بنیان، اولویت دانشگاه علوم پزشکی است


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور تقویت و افزایش خود کفایی کشور در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، محصولات تولیدی شرکت های فناور و دانش بنیان در اولویت خریدهای دانشگاه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن تفقدی در حاشیه نشست حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور که با حضور دکتر بحرینی، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران و نمایندگان معاونت های غذا و دارو و درمان، امور مالی و امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر شرکت های دانش بنیان و فناور زیر پوشش دانشگاه تولیدات گسترده ای در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی داشته اند.

بر این اساس شرکت های دانش بنیان و فناور براساس اولویت های دارویی و تجهیزات پزشکی دانشگاه، نسبت به تمرکز در تولید و تامین نیازها اقدام می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تامین نیازهای دارویی و تجهیزات پزشکی از طریق تولیدات داخلی یکی از رویکردهای مهم وزارت بهداشت است ، عنوان کرد: از این پس تولیدات دارویی و تجهیزات پزشکی استاندارد و دارای مجوز شرکت های دانش بنیان و فناور در اولویت خرید دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار خواهد گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: با حمایت معاونت توسعه، پرداختی های معوق شرکت های دانش بنیان سرعت بیشتری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید محصولات دارویی و تجهیزاتی شرکت های دانش بنیان، اولویت دانشگاه علوم پزشکی است

خرید محصولات دارویی و تجهیزاتی شرکت های دانش بنیان، اولویت دانشگاه علوم پزشکی است