مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 20:362019-10-06اقتصادي

ایجاد چاپخانه مجهز در کردستان اقدامی موثر در توسعه اقتصادی است


رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان ایجاد چاپخانه مجهز در استان را امری ضروری ذکر کرد و افزود: تحقق این امر می تواند استان کردستان را به مرکزی برای چاپ کتاب ناشران اقلیم کردستان تبدیل کند که علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان می تواند موجب افزایش درآمد در منطقه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام نصراللهی زاده شامگاه امروز یکشنبه (14 مهرماه) در جریان بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب فعالیتی وزین و قابل تقدیر است این نمایشگاه را فرصتی برای علاقمندان کتاب و کتابخوانی برشمرد.

وی جای کتاب های حول موضوع اندیشه، مباحث اجتماعی و انسانی را در نمایشگاه کتاب کردستان خالی دانست و بیشترین استقبال خوانندگان را از کتاب های کمک درسی اعلام کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان برگزاری نمایشگاه های متعدد در فاصله زمانی کم و پرداخت یارانه برای خرید کتاب را یکی از برنامه های حمایتی این سازمان از فرهنگ و هنر استان کردستان عنوان کرد.

وی گفت: محل نمایشگاه کتاب باید بسیار بزرگتر از مکان کنونی باشد و اکنون زمینی 15 هکتاری برای ایجاد محل نمایشگاه های بین المللی سنندج در نظر گرفته که به اتاق بازرگانی واگذار شده است که درحد استاندارهای نمایشگاه های بین المللی کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد چاپخانه مجهز در کردستان اقدامی موثر در توسعه اقتصادی است

ایجاد چاپخانه مجهز در کردستان اقدامی موثر در توسعه اقتصادی است