مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مهر 1398 ساعت 10:312019-10-06سياسي

ضرورت استفاده از تخیل کودکان در مدیریت شهر تهران


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بر ضرورت استفاده از تخیل و خواست کودکان در طراحی و مدیریت شهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدرضا جوادی یگانه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی شهری که من دوست دارم که دیروز در موسسه صبا برگزار شد، گفت: برگزاری این مسابقه نقاشی و اکران آثار کودکان شهرمان با موضوع شهری که دوست دارند در راستای تحقق یکی از اهداف و برنامه های مدیریت شهری یعنی تهران؛ شهر دوستدار کودک است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که کودک باید شهر را دوست داشته باشد،اظهارکرد: نقاشی کشیدن کودکان با موضوع شهر تهران به ما نشان می دهد که کودکان شهر خود را چگونه می خواهند و ما در این نمایشگاه به این نتیجه رسیدیم که شهر کودکان، رنگی است و به جای خودرو، به دنبال حضور حیوانات، رودخانه و طبیعت در شهر هستند.

وی در تشریح وظایف مدیریت شهری در قبال کودکان تصریح کرد: ایده ما این است که شهری ایمن و مناسب خواست و علاقه کودکان بسازیم و کودکان را نسبت به مسائلی مانند پسماند، آلودگی هوا، ترافیک و .

دغدغه مند کنیم.

جوادی یگانه افزود: نمایشگاه شهری که من دوست دارم تعامل کودک و شهر را به خوبی نشان می دهد و ما فارغ از موارد زیرساختی باید تلاش کنیم فردای شهرمان سرچشمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از تخیل کودکان در مدیریت شهر تهران

ضرورت استفاده از تخیل کودکان در مدیریت شهر تهران