مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 08:262019-10-02ورزشي

قاضی زاده: برخی از قوانین مانعی برای ایجاد مشاغل جدید و نوپاست


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم حمایت دولت و مجلس از صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش افزوده در ایجاد اشتغال و درآمدزایی گفت که قوانین دست و پا گیر، - قدیمی و ناکارآمد مانعی بر ایجاد مشاغل جدید و نوپا است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت نقش صنعت تولید محتوای اپراتوری و خدمات ارزش افزوده در ایجاد اشتغال و درآمدزایی گفت: با توجه به اینکه عموم فعالیت ها در حوزه تولید محتوا تبدیل به کپی کاری شده است باید برای ارتقای محتوای تولیدات در حوزه های مختلف همچون فیلم، نمایش، انیمیشن، صدا، پزشکی، ورزشی، خبر و غیره با تکیه بر مولفه های اندیشه ای و مفهومی تلاش کرد.

وی نتیجه نظارت صحیح بر فضای مجازی و سرویس های اپراتوری را خدمات رسانی بیشتر دانست و توضیح داد: برخی از مطالب کپی شده فاقد غنای فکری و محتوای لازم هستند که این تولیدات نازل بی اعتمادی به فضای مجازی، سرویس های اپراتوری و دیگر فضاهای مشابه را به دنبال دارد حال اینکه با نظارت صحیح می توان آن ها را بیش از پیش به بستری مفید و خدمات رسان سوق داد.

قاضی زاده با بیان اینکه گسترش مطالب بی هویت، شایعه و خلاف واقع باعث از بین رفتن اعتماد به فضای مجازی و سرویس های اپراتوری می شود، افزود: اگر دولت به کمک جوانان تحصیلکرده، خلاق و صاحب ایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: برخی از قوانین مانعی برای ایجاد مشاغل جدید و نوپاست

قاضی زاده: برخی از قوانین مانعی برای ایجاد مشاغل جدید و نوپاست