مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 12:182019-09-29دانش

محققان ایرانی آب را بدون هدررفت تصفیه خواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آب که مایه حیات بشر و کره زمین است، - یکی از شرکت های داخلی با تلاش و همت متخصصان خود توانست، دستگاه تصفیه آب بدون هدر رفت و پساب را طراحی و تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آب که مایه حیات بشر و کره زمین است، این روز ها حال خوبی ندارد.

آبی که یکی از ضروری ترین و اساسی ترین نیاز های بشر است، حالا به دغدغه اصلی مردم، جوامع بشری و مقامات بلندپایه تبدیل شده است.

حالا یک شرکت ایرانی توانسته بابهره گیری از دانش متخصصان داخلی، آب تصفیه شده و سالم که اساس زندگی همه موجودات روی زمین است را بدون هدر رفت در دسترس همگان قرار دهد و به زودی با برندی ایرانی به دنیا معرفی می شود.

اگرچه از بدو ابداع تصفیه آب سیستم RO بیش از 50 سال می گذرد، اما تاکنون تحول علمی ارزشمندی برای حذف دور ریز آن صورت نگرفته است.

دستگاه تصفیه آب بدون پساب سیستم به همت جوانان سمنانی تولید شده است.

این دستگاه، با حمایت و پشتیبانی مرکز رشد علم و فناوری سمنان بعد از سال ها تحقیق و پژوهش در حوزه تکنولوژی جدید و تکنیک ساخت دستگاه های تصفیه آب موفقیت چشمگیری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان ایرانی آب را بدون هدررفت تصفیه خواهند کرد

محققان ایرانی آب را بدون هدررفت تصفیه خواهند کرد