مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 19:082019-09-23اقتصادي

درخواست از مسئولان برای بازنشستگی پیش از موعد معلولان


مدیر کمپین پیگیری حقوق افراد دارای معلولیت مهم ترین مطالبه افراد دارای معلولیت را اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان دانست و گفت: امسال بهزیستی برای اجرای این قانون 12 هزار 500 میلیون تومان بودجه پیش بینی کرده بود اما فقط با 1100میلیارد تومان از این بودجه موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز مروتی در نشست چالش های شهری معلولان در تهران با بیان اینکه اگر قانون حمایت از حقوق معلولان اجرا شود بخش اصلی مشکلات افراد دارای معلولیت نیز رفع می شود، اظهارکرد: عدم اجرای این قانون مشکلاتی را برای معلولان به همراه داشته است.

برخی از مواد این قانون در حوزه های بهداشت و درمان، کارآفرینی، اشتغال، استخدام دولتی نیز اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تامین اجتماعی به غیر از بازنشستگی وظیفه دیگری در این قانون تعریف نشده است،گفت: از مسئولان درخواست می کنم فکری برای بازنشستگی پیش از موعد معلولان بکنند.

مروتی با بیان اینکه وظایف زیادی برای بهزیستی در قانون حمایت از افراد دارای معلولیت تعریف شده است ،تصریح کرد: در سال 98 برای سازمان بهزیستی 12 هزار 500 میلیون تومان بودجه پیش بینی شده بود این درحالیست که تنها با 1100 میلیارد تومان بودجه از طرف سازمان برنامه و بودجه موافقت شده است که هنوز این بودجه کم هم تعلق نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از مسئولان برای بازنشستگی پیش از موعد معلولان

درخواست از مسئولان برای بازنشستگی پیش از موعد معلولان