مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:582019-09-23سياسي

220 کاروان از دانشگاهیان کشور تاکنون به عتبات عالیات اعزام شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: - رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: همزمان با بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات تاکنون 220 کاروان دانشجویی از جمهوری اسلامی ایران توانسته اند به کشور عراق سفر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: همزمان با بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات تاکنون 220 کاروان از دانشگاهیان از جمهوری اسلامی ایران توانسته اند به کشور عراق سفر کنند.

وی افزود: به طور متوسط هر کاروان دارای 40 نفر زائر شامل مدیر و روحانی کاروان است که طبق این آمار تاکنون حدود 9 هزار نفر از دانشگاهیان توانسته اند، حرم مطهر ائمه معصومین (ع) مدفون شده در شهر های نجف اشرف، کربلای معلا، کاظمین و سامرا را در کشور عراق زیارت کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: اعزام زائران دانشگاهی به عتبات به دو صورت زمینی و هوایی صورت می گیرد که یک سوم دانشگاهیان زمینی و دو سوم هوایی راهی سرزمین عتبات می شوند و برای استقرار زائران سه هتل در نجف اشرف و دو هتل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 کاروان از دانشگاهیان کشور تاکنون به عتبات عالیات اعزام شده اند

220 کاروان از دانشگاهیان کشور تاکنون به عتبات عالیات اعزام شده اند