مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 16:282019-09-23سياسي

باید در کنار علم آموزی، مهارت زیستن را در دانش آموزان تقویت کرد


 نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توجه به نیازهای جدید، بهبود مهارت های ارتباطی، ایجاد توانایی کار جمعی، ایجاد توانایی گفتگو، افزایش خلاقیت های فردی، - توجه به محیط زیست، شناخت حقوق انسانی و اجتماعی و صلح خواهی و صلح طلبی از جمله موارد مهمی است که سیستم آموزشی امروز ما باید در کلاس های درس به دانش آموزان آموزش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سونیا اندیش درآیین زنگ مدرسه در دبیرستان دخترانه انقلاب، با گرامیداشت همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس، از رشادت ها و ایثار فرزندان پاک این سرزمین در مقابل دشمن بعثی تقدیر کرد.

وی اول مهر را از مهم ترین مناسبت های تقویمی کشور دانست و گفت: شاید این جمله بارها توسط اشخاص مختلف و در زمان های گوناگون گفته شده باشد و آن، این که آینده هر جامعه ای در کلاس های درس امروز آن جامعه رقم خواهد خورد.

بر این اساس اگر امروز توجه خود را به بهبود وضعیت آموزش در کشور متمرکز کنیم، در دهه های آتی شهروندانی به مراتب مفیدتر و موثرتر برای کشور خواهیم داشت.

اندیش در ادامه با اشاره به روند فعالیت نهاد آموزشی در کشور، ادامه داد: طی یک قرن گذشته توانستیم از جامعه ی فاقد سواد به جامعه ای با شهروندان با سواد برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در کنار علم آموزی، مهارت زیستن را در دانش آموزان تقویت کرد

باید در کنار علم آموزی، مهارت زیستن را در دانش آموزان تقویت کرد