مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 15:582019-09-23بين الملل

ولیعهد ابوظبی و مهندسی ضد انقلاب ها در جهان عرب


هفته نامه لوپوئن فرانسه در گزارشی تحت عنوان محمد بن زاید رهبر جدید خاورمیانه نوشت، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، جزء محورهای محبوب در کاخ سفید است که مجددا جهان عرب را تشکیل می دهد.

- هفته نامه لوپوئن فرانسه در گزارشی تحت عنوان "محمد بن زاید رهبر جدید خاورمیانه" نوشت، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، جزء محورهای محبوب در کاخ سفید است که مجددا جهان عرب را تشکیل می دهد.

این هفته نامه نوشت، با وجود چهره ساده ولیعهد، می توان گفت، او یکی از قدرتمندترین رهبران خاورمیانه در حال حاضر است و از الجزایر گرفته تا ایران، رد پای بن زاید در همه بحران هایی که منطقه را می لرزاند، دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوپوئن نوشت: دیدگاه خصمانه سیاسی بن زاید کاملا سیاست خارجه او را مشخص می کند، این سیاست ها از زمان بهار عربی از سال 2011 به شدت هجومی بود.

چراکه این انقلاب ها، کشورها را بی ثبات کرده و به آشوب می انجامد.

در مصر بن زاید با سرمایه های هنگفتش رفت تا سپهبد عبدالفتاح سیسی را پس از کودتا علیه محمد مرسی، رییس جمهور فقید مصر وابسته به گروه اخوان المسلمین نجات دهد.

در لیبی نیز از سپهبد خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی در مقابله با نیروهای دولت توافق ملی که در عرصه بین المللی به رسمیت شناخته شده است، حمایت مالی – نظامی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعهد ابوظبی و مهندسی ضد انقلاب ها در جهان عرب

ولیعهد ابوظبی و مهندسی ضد انقلاب ها در جهان عرب