مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 13:382019-09-23سياسي

اغلب چاه های غیرمجاز البرز در باغ ویلاها حفر شده است


مدیر آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: منابع آبی استان میراث آیندگان است وسوء مصرف آن خیانت به فرزندانی محسوب می شودکه می خواهند سال ها در این استان زندگی کنند به همین دلیل باید با متخلفان وکسانی که با خودخواهی چاه غیرمجاز حفر .

- مدیر آب، خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: منابع آبی استان میراث آیندگان است وسوء مصرف آن خیانت به فرزندانی محسوب می شودکه می خواهند سال ها در این استان زندگی کنند به همین دلیل باید با متخلفان وکسانی که با خودخواهی چاه غیرمجاز حفر می کنند برخورد قانونی صورت بگیرد.

حجت الله رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: آمار دقیقی از تعداد چاه های غیرمجاز البرز نداریم اما به گفته آب منطقه ای استان، تعداد این چاه ها بیش از 10 هزار حلقه است که 900 مورد از آنها قابلیت اخذ پروانه بهره برداری را دارند.

وی با اشاره به تعداد چاه های مجوزدار استان ادامه داد: در حال حاضر بیش از دو هزار و 200 حلقه چاه دارای پروانه بهره برداری در استان فعال است.

وی افزود: عمده چاه های غیرمجاز استان در مناطق باغ ویلایی حفر شده و با حداقل دبی استفاده می شوند، اما در هر صورت این چاه ها از منابع آب غیرمجاز برداشت می کنند که شرکت آب منطقه ای پیگیر مسدودکردن و جلوگیری از این مصارف غیرمجاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب چاه های غیرمجاز البرز در باغ ویلاها حفر شده است

اغلب چاه های غیرمجاز البرز در باغ ویلاها حفر شده است