مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 13:332019-09-23اقتصادي

نخستین قرارداد تولید محصول پلیمری با دانش بومی امضا شد


توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین بین شرکت های پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی تبریز امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امضای توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین، در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد و این توافقنامه به امضای علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیاوش درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز رسید.

پژوهان با بیان این که این شرکت حدود 15 سال روی دانش فنی پلی اتیلن سنگین کار کرده است، گفت: این مجموعه هم اکنون توانمندی ارائه دانش فنی این فناوری را در ظرفیت های مختلف دارد.

وی با بیان این که تمامی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی وجود دارد، افزود: لایسنس پلی اتیلن سنگین به ظرفیت 310 هزار تن در سال پس از مذاکرات لازم با شرکت پتروشیمی تبریز به نتیجه رسید.

حجم تولید پتروشیمی تبریز دو برابر می شود مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز نیز اظهار کرد: این برای نخستین بار است که تولید یک محصول پلیمری با دانش بومی در کشور انجام می شود.

وی درباره برنامه افزایش تولید شرکت پتروشیمی تبریز اظهار کرد: این شرکت در نظر دارد در مدت چهار سال حجم تولید خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین قرارداد تولید محصول پلیمری با دانش بومی امضا شد

نخستین قرارداد تولید محصول پلیمری با دانش بومی امضا شد