مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:582019-09-23اجتماعي

لزوم ایجاد آمادگی در دانش آموزان برای رویارویی با پیچیدگی های زندگی امروز


مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش از آنچه ضرورت مهارت آموزی و ایجاد آمادگی در دانش آموزان برای رویارویی با پیچیدگی های زندگی امروز می خواند به عنوان یک ضرورت حیاتی یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، مرتضی شکوهی در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان محمد رسول الله (ص) سمنان ضمن تبریک آغاز مهر اظهار کرد: باید به دانش آموزان کمک کنیم که در بستر ارزش های فرهنگی و دینی از آمادگی لازم برای رویارویی با پیچیدگی های جامعه امروز بهره مند شوند.

وی از تلاش در جهت ارتقاء کیفی آموزش در مدارس کشور خبر داد و افزود: با وجود برخی محدویت ها باید با بهره گیری از آنچه در اختیار داریم تلاش کنیم تا کیفیت آموزش را در مدارس افزایش دهیم.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ارتباط بین مدرسه و محیط واقعی زندگی ادامه داد: نباید گمان کنیم که مدرسه قطعه ای بریده از زندگی واقعی است و لذا باید کوشش شود تا دانش آموزان از پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه دوم این ارتباط بین مدرسه و زندگی واقعی را احساس کنند.

وی با اذعان به اینکه فضای آموزشی باید محیطی شوق انگیز و نشاط آور باشد اضافه کرد: آموزش و پرورش باید تلاش کند تا دانش آموزان در محیطی پرنشاط و شوق انگیز آموزش ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد آمادگی در دانش آموزان برای رویارویی با پیچیدگی های زندگی امروز

لزوم ایجاد آمادگی در دانش آموزان برای رویارویی با پیچیدگی های زندگی امروز