مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:132019-09-23سياسي

کمک 10 میلیاردی شیعیان هندوستان به سیل زدگان کشور


نماینده رهبر معظم انقلاب در هندوستان با اشاره به کمک های مردم هندوستان به سیل زدگان کشور، گفت: شیعیان هندوستان 10 میلیارد تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند که از این رقم یک میلیارد و 200 میلیون تومان سهم لرستان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مهدوی پور در آیین نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت در لرستان که در مدرسه نمونه شهید کاییدی پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: سیل پلدختر علاوه بر خسارات مالی، سیل همدلی را به همراه داشت.

وی با ذکر این مطلب که از جمعیت یک میلیارد و سیصد میلیون نفری هندوستان 250 میلیون مسلمان و از این تعداد 40 میلیون شیعیان هستند، ادامه داد: وقتی سیل در ایران رخ داد سراسر هندوستان اظهار همدردی کرده و به صورت خودجوش کمک کردند.

مهدوی پور با اشاره به این که بسیاری از شیعیان هندوستان طلاهای خود را به سیل زدگان اهدا کردند، ادامه داد: در حالی که شیعیان هندوستان در فقر هستند اما 10 میلیارد تومان به مردم سیل زده کمک کردند که بخشی از آن در اختیار کمیته امداد آموزش و پرورش قرار گرفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هندوستان با ذکر این مطلب که این مقدار کمک نشانه عشق و همدلی بین ملت هندوستان و ایران است به اثر معنوی این کار اشاره کرد و گفت: کشور هندوستان به یک اعتبار کشور امام حسین(ع) حساب می شود؛ چراکه عاشورا در هندوستان تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 10 میلیاردی شیعیان هندوستان به سیل زدگان کشور

کمک 10 میلیاردی شیعیان هندوستان به سیل زدگان کشور