مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 12:082019-09-23پزشكي

علائم افت قند خون در دانش آموزان دیابتی / توصیه به معلمان مدارس


رییس هیات مدیره انجمن دیابت ایران، همزمان با بازگشایی مدارس ضمن اشاره به علایم دیابت و افت قند خون در دانش آموزان، خطاب به معلمان توصیه کرد: - باید به دانش آموز دیابتی در هر زمان حتی در حین کلاس درس اجازه داده شود قندخون خود را اندازه گیری کند و گاهی نیاز است معلم برای ثبت نتیجه تست به او کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اسدالله رجب - رییس هیات مدیره انجمن دیابت ایران، همزمان با بازگشایی مدارس در اطلاعیه ای درباره دانش آموزان مبتلا به دیابت آورده است: نتایج پژوهش های موجود حاکی از آن است که استعداد فراگیری و دیگر توانایی های دانش آموزان دیابتی با سایر دانش آموزان تفاوتی ندارد، اما زندگی آنها به دلیل بیماری و ملاحظات درمانی از محدودیت های خاص خود برخوردار است که اگر اولیای مدرسه و دانش آموزان اطلاعات کافی در مورد دیابت داشته باشند، شرایط برای دانش آموزان دیابتی مناسب تر خواهد شد.

اولیای مدرسه و همکلاسی ها باید بدانند که یک کودک یا نوجوان دیابتی در بین آنها هست و به همین دلیل لازم است اطلاعات کافی درباره دیابت و علائم آن بخصوص هیپوگلیسمی یا افت قند خون و چگونگی درمان آن داشته باشند.

علاوه بر آن معلمان باید درک کنند که یک فرد دیابتی در زمان های مشخص و حتی حین برگزاری کلاس درس، نیاز به تغذیه و یا رفتن به دستشویی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم افت قند خون در دانش آموزان دیابتی / توصیه به معلمان مدارس

علائم افت قند خون در دانش آموزان دیابتی / توصیه به معلمان مدارس