مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 11:232019-09-23دانش

سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، امین رضا ذوالقدر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، امین رضا ذوالقدر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، امین رضا ذوالقدر را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ذوالقدر آمده است: با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر مر از ریاست پارک علم و فناوری فارس، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان، بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب می شوید.

امید وارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه شرایط رشد و توسعه کمّی و کیفی پارک و زمینه های نقش آفرینی هر چه بیشتر آن را در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آورید و جایگاه پارک علم و فناوری فارس را در عرصه علم و فناوری و برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا دهید.

ان شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی مأموریت ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری فارس منصوب شد