مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:582019-09-23حوادث

توضیحات سردار لطفی در خصوص مفقود شدن زهرا کوچولو/ پلیس همچنان دنبال دختر 21 ماهه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه رصد مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و اعلام آخرین وضعیت ترافیکی روز اول مهر در جمع خبرنگاران به موضوع مفقودی کودک 21 ماهه به نام زهرا در محله قلعه نو شهرری پرداخت و اظهار داشت: - رییس پلیس آگاهی پایتخت در خصوص مفقود شدن کودک 21 ماهه به نام زهرا در محله قلعه نو شهرری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه رصد مرکز مانیتورینگ پلیس راهور و اعلام آخرین وضعیت ترافیکی روز اول مهر در جمع خبرنگاران به موضوع مفقودی کودک 21 ماهه به نام زهرا در محله قلعه نو شهرری پرداخت و اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته این اتفاق به وقوع پیوست و بعد از تماس خانواده با پلیس 110 مأموران پایگاه نهم بلافاصله در محل حاضر شدند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: آخرین بررسی ها دیروز انجام شد و برای بازدید و بررسی کانال حتی سگ های تخصصی نیز به محل اعزام شدند.

وی با بیان این مطلب که در فیلم موجود در دوربین های مداربسته که آخرین تصاویر زهرا را ثبت کرده چیزی در خصوص ربایش مطرح نبوده اعلام کرد: در فیلم مشاهده می کنیم که خود بچه از در خارج شده و به سمت دیگر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سردار لطفی در خصوص مفقود شدن زهرا کوچولو/ پلیس همچنان دنبال دختر 21 ماهه

توضیحات سردار لطفی در خصوص مفقود شدن زهرا کوچولو/ پلیس همچنان دنبال دختر 21 ماهه