مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 10:332019-09-23بين الملل

حمایت مشروط احزاب عرب کنست از نخست وزیری بنی گانتس


لیست مشترک عربی که سومین فراکسیون بزرگ در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) جدید است، قصد ندارد رایگان از کاندیداتوری بنی گانتس، رییس ائتلاف میانه روی آبی سفید برای نخست وزیری حمایت کند.

- لیست مشترک عربی که سومین فراکسیون بزرگ در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) جدید است، قصد ندارد رایگان از کاندیداتوری بنی گانتس، رییس ائتلاف میانه روی "آبی سفید" برای نخست وزیری حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، احمد الطیبی، رییس جنبش عربی تغییر با اشاره به اینکه لیست مشترک عربی به دنبال دستیابی به دو هدفی است که در دوره تبلیغات انتخاباتی وعده آنها را داده بود، تاکید کرد که حزبش به همراه سه حزب عربی دیگر در لیست مشترک قصد ندارند شخصی را رایگان و بدون کسب امتیاز مناسبی، برای سمت نخست وزیری توصیه کنند.

الطیبی این دو هدف را دستیابی به دستاوردهایی برای شهروندان عرب در سرزمین های اشغالی و برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیری که دوره فعالیتش به پایان رسیده است، دانست و تاکید کرد هدف دوم، بُعد سیاسی دارد.

این نماینده عرب کنست اظهار داشت: خواسته های لیست مشترک شامل صدور دستوری دولتی برای مبارزه با خشونت علیه اعراب، لغو قانون ویژه ای درباره تسهیل تخریب ها، اعلام یک طرح اقتصادی واقعی برای توسعه شرایط اعراب و توقف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مشروط احزاب عرب کنست از نخست وزیری بنی گانتس

حمایت مشروط احزاب عرب کنست از نخست وزیری بنی گانتس