مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مهر 1398 ساعت 09:582019-09-23سياسي

موسوی: در نشست سازمان ملل باید مواضع ایران در برابر تحریم ها تبیین شود


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون از مواضع سیاسی خود کوتاه نیامده است، گفت: باید در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای اذهان عمومی جهان تبیین شود که تحریم ها ترس در دل سیاستمداران ایرانی نینداخته بلکه فشار .

- یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون از مواضع سیاسی خود کوتاه نیامده است، گفت: باید در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای اذهان عمومی جهان تبیین شود که تحریم ها ترس در دل سیاستمداران ایرانی نینداخته بلکه فشار حداکثری دشمن باعث شده تا ما به سمت اقتصاد مقاومتی برویم.

سید ابوالفضل موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان اهمیت حضور ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بیان کرد: یکی از مسائلی که باید از سوی هیئت ایرانی در مجامع عمومی نظیر نشست مجمع عمومی سازمان ملل تبیین شود این است که، در برابر تحریم ها و فشار حداکثری دولت آمریکا، جمهوری اسلامی ایران توانسته خود را پیدا کند و حتی پیشرفت هایی داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی تاکنون ابتکارهایی داشته که توانسته در برابر تحریم ها بایستد و حتی بخشی از آنان را خنثی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: در نشست سازمان ملل باید مواضع ایران در برابر تحریم ها تبیین شود

موسوی: در نشست سازمان ملل باید مواضع ایران در برابر تحریم ها تبیین شود